Doorgaan naar hoofdcontent

Beterschap

Gistermiddag dubbele schrik. Mijn favoriete blogster Jennifer Fulwiler was opgenomen in het ziekenhuis. En ik werd zelf geveld met erge maagpijn. Ik kon alleen maar op bed liggen. Daar heb ik rustig de rozenkrans gebeden, voor bovengenoemde en voor mezelf, vooral omdat morgen de eerste uitvoering is van het driekoningenspel! Ik speel de engel, en engelen geven niet over en vallen niet flauw, dus.

Vanmiddag de generale repetitie gehad. Ging best goed maar ik moest wel gaan zitten tussendoor. Maar als je me gisteren had zien liggen dan was dit al een wonder.


Linksonder zie je hoe ik tanende ben, ik heb de helft van mijn straten al moeten verkopen. Boven zie je hoe BUD de pot wint, en daarmee een kans op overwinning. Rechts zie je een deel van de straten van STUD, die op dit moment nog winnende was. Rechtsboven de suiker voor de oliebollen, bewijs dat het oudejaarsavond was.