Doorgaan naar hoofdcontent

Mini-toer in huis

Vandaag een mini-toer door mijn huis. Mini-mini. Wat leuke hoekjes.

Sorry voor de flits. Sorry voor de rommel. Sorry I exist, whaaa... Nee hoor dat was een grapje.

Stapel boeken in de kast waaronder De ontembare vrouw, De Goddelijke vrouw, Stijl is een keuze.

Tafeltje in keuken met receptenstandaard, fruit, lege flessen en een gieter.
Dit eten we vanavond

De strijk, daar word ik nou blij van :-)

Je zal ze maar net nodig hebben... :-I
Hoe zou jij je voelen...
Met een stapel boeken op je hoofd?

Kan het niet uitleggen...
Ook niet aan mezelf...
Ik ken geen inlijster en ik vind het te duur.
Dat was een biecht.

Schilderij van Stud uit zijn lagere schooltijd. Mooi, toch.

Pakket 7633 van lego 

  
Favoriete schoolknutsels van Bud

Kon niet uitblijven.
Mijn studievoer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Zelf vind ik het altijd leuk, rondkijken bij iemand in huis. Vooral de 'eigen' hoekjes, de boekenkast en alles wat niet altijd even netjes is.