Doorgaan naar hoofdcontent

40 dagen challenge en een random poes (2/40)

Foto van een poes die ik onderweg tegenkwam. Hij snuffelt aan een putdeksel.

Ik doe weer mee aan 40 dagen bloggen! Rustig aan is het idee. Dit is het derde jaar, waarvan de vorige keer ook met de 40 dagen challenge van Kathleen van Tuttefrut.be. Pak 'em beet 80 deelnemers zijn daar, meestal ook rustigjes aan, begonnen met dezelfde uitdaging en daar zullen zich nog wel meer bij voegen.

Ik heb al wat rubrieken in gedachten, sommige nieuw, andere beproefd.

Woordeloze woensdag, waarmee ik gisteren begonnen ben door een filmpje met lego-uitleg over Aswoensdag te delen. Wij hebben Aswoensdag trouwens gevierd (zeg je dat zo?) met een Valentijnssoep aangezien het ook Valentijnsdag was. Het werd uiteindelijk een hele rare avond, aangezien we slecht nieuws te horen kregen. Daar wil ik niet meteen wat over kwijt maar ik wil toch even benoemen.

Vrijdag, vlak voor het weekend schrijf ik dan een wat langer stuk, meestal over een boek dat ik gelezen heb.

Zaterdag deel ik wat over muziek.

Minecraft Monday is de maandag-rubriek (die al veel te lang stil ligt).

En verder gewoon wat gepruttel tussendoor.

Vandaag heb ik de cookie-melding aangepast. Daarbij gebruikte ik een handleiding van Nicole op  bloggen en loggen. In plaats van de saaie grijze standaardmededeling heb ik de kleuren en tekst aangepast aan mijn blog (misschien heb je hem net gezien voordat je hem weg klikte).

Foto van een poes die ik onderweg tegenkwam. Hij snuffelt aan een putdeksel.

Deze foto's zijn van een poes die ik onderweg tegenkwam.

Dit is 2 van 40 dagen bloggen.

Reacties