Doorgaan naar hoofdcontent

Theologie van het Lichaam - Virtuele Conferentie 8-10 mei GRATIS #TOBVC

9553943_1588281815BRPTOB_VC_main_promo_i

Van 8-10 mei is er een online conferentie. Je kunt er gratis 'heen' maar alleen het weekend zelf is het gratis. Daarna moet je een pas kopen. Het begint vrijdag om 18.00, Nederlandse tijd. Mij lijkt het hardstikke leuk en ik ga zoveel mogelijk kijken. Ik heb het al aangekondigd thuis.

Mijn zoon doet zaterdag een 24-uurs live uitzending taxirijden in Roblox dus wij hopen allebei dat het internet het goed doet!

Ik heb eerder dit jaar al een online conferentie gedaan, dat viel net in het begin van de 'Corona-tijd', toevallig want zoiets kost veel voorbereiding. Het was de 2020 Purpose Driven Mom Summit van Cara Harvey, met thema's als maaltijdplanning, een eigen bedrijf beginnen vanuit huis, motivatie, zelfzorg.

Het is een beetje vergelijkbaar met hoorcolleges volgen. Dat vond ik ook leuk al is dat ook afhankelijk van de docent natuurlijk.

Vorig jaar ben ik naar het real-life symposium van de Theologie van het Lichaam in Nederland geweest. Janet Smith die hier ook spreekt, sprak daar ook. Verder 'ken' ik alleen Leah Darrow, kijk op Instagram. Ik heb haar in 2004 gezien bij America's Next Top Models waar zij bij de laatste tien zat. Nu spreekt zij op scholen en heeft een app, de Lux-app voor katholieke vrouwen om elkaar te ontmoeten, in geloof te groeien en ervaringen uit te wisselen. Niet iedereen kent in het echt gelijkgestemden dus ik vind dat een goed initiatief.

Hier kun je op Vimeo de lezingen van het symposium in Rolduc vinden. En hier de link naar de symposia wereldwijd.

En ik kom er nu achter dat ik daar niet over het geblogd. Hoe kan dat??? Nouja misschien doe ik dat nog.
Hoe dan ook, als je komend weekend mee wilt doen, of je leest dit later en wilt het terugluisteren, dan kan dat hier: Theologie van het lichaam virtuele conferentie.

#TOBVC

Reacties