Doorgaan naar hoofdcontent

Over scheermessen, schoonmaken en zeewier

Gepersonaliseerde reclame is natuurlijk allang niet nieuw meer. 

Maar soms krijg ik wel erg vreemde reclames. Je kunt je dan afvragen: hoe ziet Google/Microstof mij? Hieronder een paar voorbeelden: 

Geen commentaar.
Wat moet ik hieronder verstaan? Moet ik me nu ook nog dáár gaan scheren? En kan ik daarbij bovenstaande hartjesvorm gebruiken?

Eh... zijn ze veganistisch?


Uitgerekend de NRC! Links, intellectueel. Maar hoe paaien ze mij? Met schoonmaakhandschoenen! Toegeven, het zijn mooie, zeker zo in contrast met het roze schoonmaaksponsje. 

Dus zoek je schoonmaaktips? Neem een abonnement op de NRC!

Ik denk dat die arme scheermesverkopers aan de straatstenen hun waar niet meer kwijtkunnen, nu alle mannen in quarantaine hun baard laten staan (Mannen met baarden kosten scheergigant miljarden,Trouw).

En vrouwen, excuus.

Mijn zoon kreeg overigens ook een scheerreclame. Dat ging over een andere boeg: iets met een zeemeerman met veel haar en een scheermesverkoper op een onbewoond eiland. Er zat zelfs een plattegrond bij van, laten we zeggen, waar je je als man zou kúnnen scheren als je dan per se je baard wilt laten staan.

Maar het huis is schoon, en moeder de vrouw in een goed humeur dankzij de zeewierdipsticks.

Reacties