Doorgaan naar hoofdcontent

Muziek op Zaterdag II, gezalfd en wel

B
Bless me, father, I have sinned, bless me if you may! (...) Bless me father and hold my hand until the dawn is here.

Zo'n mooie begintekst van Back Home in Bristol - The Dreadnoughts. Gevolgd door Winterdeep -  Original Dwarven Song - Clamavi De Profundis om de oren wat rust te geven want terug in Bristol geeft inderdaad wat herrie.


Dit ben ik, met wat aardoliederivaten, vermalen edelstenen en wat dies meer zij. Ik heb toch gekozen voor het palette nude, what's in a name hè, dat noemen ze dan naakt. Dit palet heb ik gekocht in de Tax Free Shop in Rome in 2016, op de terugweg van de Nederlandse Week in het kader van het Jaar van de Barmhartigheid.


Die lichtblauwe oogschaduw kán wel maar ik vind het een beetje gedateerd. En ik mag ook niet glimlachen want mijn tanden lijken geel naast deze rode lippenstipt van de Hema. Toch vind ik het een mooie kleur maar ik zal hem niet dagelijks gebruiken.

Reacties