Doorgaan naar hoofdcontent

Zwijmelen op zaterdag: Ancora - San Malo (Officiële videoclip)


Enigszins aan de vroege kant op vrijdag maar hier is 'tie dan, het lied van deze week, het lied van deze zaterdag, San Malo van Ancora!

Zoals jullie mij kennen, ik houd van deze muziek. Ancora is één van mijn favoriete sea shanty bands. En in San Malo zijn wij vorig jaar op vakantie geweest, waarvan akte.

Sorry wel dat ik het verslag van deze Frankrijkreis nog niet helemaal af heb (zie ik nu, ahem...). Ook  zouden er eigenlijk linkjes moeten komen waarop je naar 'de volgende' kan klikken. En er zouden óf arabische óf Romeinse cijfers moeten worden gebruikt! Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!!!

Werk aan de winkel voor de kabouters uit de jaren '70, mijn jeugdjaren!


Klik hierboven op de emoji (deze uitleg is natuurlijk voor Boomers) voor een nieuwerwetsere uitvoering, die aardig de lading dekt van wat ik bedoel. 💖

Voor meer Zwijmels op zaterdag, of als je ook zin hebt om mee te doen ga je naar Natasja van ’t Pumpke.

Reacties

  1. Prachtig lied. Ik ken de heren verders niet, maar hier houd ik wel van. Ik heb de mogelijkheid gekend om mee te mogen varen op een zeilschip op de Atlantische oceaan. Een geweldige ervaring. Leuk dat je mee Zwijmelt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dit liedje bij mij gedeeld het op 't Pumke.
    Ik zag niet aankomen na de eerste noten dat ze Nederlands gingen zingen. Verrassend

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter