Doorgaan naar hoofdcontent

{WIWS}

Ik mis de link-up What I Wore Sunday (WIWS) op finelinenandpurple. Dan doe ik het maar zelf.


Groen shirt, Zeeman, 7,50 euro
Wit jasje, H&M, 15 euro (uitverkoop)
Rok, Silk Dress store, 35 euro (en het is niet eens zijde)
Zwarte kousen, Aldi, 3,50 euro's (warm, comfortabel and LANG genoeg)
Schoenen, Makro, 15 euro (uitverkoop)

Vijf redenen om foto's van jezelf te posten met wat je op zondag naar de kerk droeg


1) Als je  foto's van anderen ziet, doe je inspiratie op om er zelf leuk uit te zien.

2) Ik weet niet hoe dat bij anderen is, maar meestal zie ik er maar een paar uur per week zo netjes uit, want als we zondagmiddag in het bos gaan wandelen dan gaan die kleren uit, en als het regent en we gaan de middag achter de computer hangen dan gaan ze ook uit! Alleen als we op bezoek gaan dan mogen ze blijven.

3) Niet iedereen lukt het om er perfect uit te zien en je ziet genoeg spijkerbroeken met een t-shirt met baby-spuugvlekken! Ook die foto's worden gepost, je kunt opgelucht ademhalen.

4) Als je, zoals ik, in een omgeving woont waarin veel mensen niet naar de kerk gaan, dan vind je hier een virtueel gezelschap en dan voel je je geen zwarte-kousenvrouwtje just outside the bible-belt.

5) Verkleden is leuk! Ik heb geen dochters en mijn zoon heeft verkleden altijd gehaat, dus het komt er verder nooit van!