Doorgaan naar hoofdcontent

Kamperen in de Ardennen {WIWS}


Dit is geen 'officiële' What I Wore Sunday post, want in het Nederlands, maar dit is wel wat ik droeg op mijn kerkentocht in franstalig België.



BUD mag de dubbele skelter besturen... wat een vertrouwen van de mijnbaas (met de zwarte hoed) van Au coeur de l'Ardoise. IJsjes in de hand, flink trappen en dan toch nog tussen de terrasstoelen doorsturen!



Elegant is anders, deze moonwalk in het Euro Space Center, donkere foto's ook, maar 't was wel lollig.





Varens zijn oude planten met een zeer bijzondere groeiwijze. Op school heeft Bud vorig jaar varens en mossen behandeld. Hij kon mij vertellen dat varens zich voortplanten via sporen, een primitieve manier. Ik ben altijd zeer gebiologeerd door die opgekrulde bladeren.

Ze hebben wel heel bijzondere verkeersborden in Wallonië:






Deze (dode) hagedis moest mee naar Nederland. Ik heb er vroeger ook eens één per ongeluk laten stikken. Dit exemplaar is per ongeluk onder de mountainbike gekomen... En morgen moet 'ie mee naar school...

Onze overburen... groot, veel... maar wel lief hoor...
Het kapelletje bij de camping.